the last day

Nå prøver jeg å nyte den siste tiden jeg har igjen i Lofoten hos mamma, for i morgen på denne tiden sitter jeg hjemme i Harstad igjen! Tiden har gått utrolig fort, får vel bare satse på at jeg kommer meg tilbake hit om ikke så alt for lenge. Sitter å venter på pizza nå som jeg og mamma skal kose oss med, ja og lillebror da. Men han spiser ikke pizza.. Også må jeg få min daglige dose tetris etterpå, går ikke en dag uten!

Er forresten supernice vær nå, er enda storm og jeg kan se lysene blinke i huset. Håper virkelig ikke strømmen går, og om den går – plis ikke la den være borte lenge. Da får jeg ikke vært på facebook :( Men samtidig synes jeg det er veldig koselig å sitte inne i mørket med masse telys rundt meg ❤

Har blitt en god del snø nå, wii. Nei hvem prøver jeg å lure, jeg hater snø.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg