bare kaos

Nå er jeg hjemme, har fått satt meg i ❤ godstolen ❤ etter å ha åpnet noen gaver som lå her å ventet på meg. Har også tent masse telys (as always, blir så koooselig da❤), så nå skal jeg se på en film før jeg legger meg tidlig, for i morgen skal jeg på jobb. Hehe, kanskje litt uheldig at jeg ikke vet nårtid jeg skal starte..? For å være ærlig er jeg faktisk ikke sikker på om jeg i det hele tatt skal på jobb i morgen.. Tror jeg må opp klokken 9 i morgen og få oppklart det! Myye enklere.

Lurte litt på om jeg skulle klikke hjem noen plagg fra nelly i kveld, har funnet meg fire godbiter som jeg virkelig kunne tenke meg i samlingen min! Fikk jo rundt om 1000,- i julegave, så har jo litt å bruke. Spørsmålet er bare om jeg skal bruke det på telefon, eller klær.. Sykt vanskelig dilemma der as : (

To bilder fra julafteeen siden jeg ikke vet helt hvor jeg har plassert kameraet mitt i alt julegavekaoset jeg hadde med fra mamma..


3 kommentarer
    1. Liker bloggen din veldig godt, du er veldig pen! 🙂 Tror du kommer til å nå langt med bloggingen din, rart du ikke er på topplista egentlig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg