I love internettshopping

Klarte ikke dy meg, så ble litt nettshopping i natt. Men ble ikke så mye, så jeg overlever nok uansett når jeg har betalt. Kjøpte også vipper bare fordi jeg er for lat til å gå ned til byen å kjøpe, haha. Valgte bort den første toppen i sølv da i siste liten, så minus den, orket bare ikke fjerne den fra kollasjen.. Hva synes dere? :) Skal bli herlig når pakken ankommer postkontoret ❤ Håper bare at jeg klarer å holde av 550 kroner så jeg får den ut, haha.

Nå skal jeg pakke sakene og dra på jobb, fant ut at jeg skulle jobbe i dag – takk gud for det! Haha. Kunne gått ganske så ille om jeg ikke hadde funnet ut av det.. Dere får ha en heerlig dag, alle sammen ❤ Blogges når jeg er hjemme igjen!

Topp HER // Kjole HER // Genser HER


Topp HER // Vipper HER

3 kommentarer
    1. Likte den svarte toppen 😀
      Kjenner meg selv igjen i nettshoppingen, vanskelig å la være haha. Har spesielt en tendens til å shoppe ting jeg egentlig ikke trenger når jeg egentlig ikke har råd.. Men liker følelsen av å få pakker i posten <3

    2. Malin: haha sånn er det alltid! vet ikke helt om det var så lurt å handle for 500kr på cubus i dag, tenkte ikke på pakken som kommer om ikke så lenge.. Jaja, får aldri nok klær 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg