Just an ordinary life

Nå sitter jeg hjemme, har ett utrolig kjedelig liv så har i grunnen ikke noe å blogge om??

Var sammen med Martine i går, før vi dro sammen med Tina, Mariell og Lotte til Harstadhallen for å se på romjulscupen. Etter det ble det singstar i nyhuset til Tina og kjæresten, utroolig koselig :) I dag har jeg bare vært på jobb, må jo sørge for at folk får byttet julegaver! Skal finne på noe heftig jeg kan gjøre i kveld, føler virkelig ikke for å sitte hjemme forever alone.. Skal vi sjååå skal vi sjåå

Ha en fin lillenyttårsaften alle sammen ❤ Skal gjøre rutinen min som jeg gjør hver kveld – se flere episoder CSI litt over midnatt, så jeg er vel i seng i firetiden. Plis, gjør som meg, jeg er så kuuul :-*

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg