Hårproduktene jeg bruker

Når det kommer til håret mitt så liker jeg å være nøye. Jeg bruker bare frisørprodukter i håret, alt av shampoo og balsam man kjøper på butikken ødelegger håret og hjelper ikke på noe i det hele tatt. Så da liker jeg heller å bla opp litt ekstra for å få noe som virkelig funker og hjelper! Jeg bruker i grunn ikke så mye, bruker aldri hårspray utenom noen ganger når jeg har krøllet håret og bruker heller ikke hårskum eller noe sånt.

Shampooen og balsamen jeg bruker er HERFRA

Jeg elsker disse! Har virkelig blitt en favoritt. Håret mitt blir mykt i tillegg til at håret lukter herlig! Haha lukter det egentlig ikke så godt selv, bortsett fra når jeg lukter på shampooen, men Carina kommenterte det faktisk for en stund siden så det er jo bare positivt :)

Varmebeskyttende leave in kur fra Redken

I det siste har jeg egentlig blitt sykt sløv med å bruke denne, men det er egentlig bare fordi jeg ikke sletter eller tørker håret mitt med hårføner så ofte. Når jeg bruker denne får jeg hår av silke, helt sykt hvor glatt og medgjørlig det blir! Bort med alt av floker, det virker ikke slitt i tillegg til at det blir en fin glans. (haha liker i alle fall å tro at det blir sykt glansfult, har aldri fått det bekreftet..)

Serum for glans HERFRA

Denne bruker jeg for å få glans i håret, rett og slett. Men i tillegg til glans blir håret også veldig mykt. Den kan brukes i tørt og vått hår, men jeg synes det blir best resultat i vått! (altså håndduktørket hår) Den kan også brukes i kombinasjon med varmebeskyttende, men da følte jeg det så fett ut. Best når den brukes alene!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg