Huskeliste

Jeg vet det ikke er smart av meg, men nå må jeg virkelig ta meg en powernap. Er ikke bare for at jeg er trøtt, men også så jeg skal å holde meg våken hele natta. Må jo få oppleve det å gå inn i 2012! Er ikke hver dag det skjer, liksom :) Skal i alle fall lete frem løsvipper, løsnegler, kjole, sko, strømpebukse, champis, sprit, snus, veske, sminke, slettetang, neglelakkfjerner, bh, truse, kamera og jakke før jeg legger meg for en time eller to. Og nå lurer dere sikkert på hvorfor jeg skrev ned alt jeg måtte finne frem, når det er sykt uinteressant for dere? Det er bare så jeg har en huskeliste, er nemlig ett rothode uten like, haha! Så slapp av, var ikke for deres del, men for min egen. Trodde dere virkelig at jeg brydde meg om noen andre enn meg selv? LOL xD

Snakkes sweeties :-* Kanskje dere også trenger en liten powernap før den store kvelden? Og dette bildet er gammelt, fordi jeg forsov meg i dag og har bare ètt tonn sminke på meg i stedet for to :(

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg