Får ikke sove

Blir sen kveld på meg og Charli i dag, i og med at vi sov så lenge. Så da kan jeg jo liksågodt blogge litt! Vi har seriøst tilbrakt 13 timer på sofaen nå, ååh ferie ❤

Har smurt (smort?) meg inn i selvbruning i hele kveld, så nå satser jeg på å bli skikkelig brunbitch, wiiii!! Blir en stor overgang fra å være likbleik, som jeg er vandt med å være. Men skal bli sykt godt! Om jeg klarer å unngå å bli flekkete, da.. Også jaa, skal feste på meg løsnegler nå tror jeg, eller kanskje i morgen. Blir jeg ikke fin da?

Har egentlig ingen spesielle planer i dag, annet enn at jeg skal NYTE den siste fridagen før helvete braker løs igjen. Er det noen andre enn meg som ikke gleder seg til skolestart? Eneste jeg gleder meg litt til er å møte alle folkene igjen. Spesielt de søte guttene i førsteklasse ❤ ❤ (Peder og Michael hallooooo)

Bilde fra løøøøøørdag

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg