Isbjørner

Overraskende nok sto vi opp ganske så tidlig i dag, klokken 3!!! Charlotte klarte å forsove seg til tannlegen da, men det gjorde ingenting. Da fikk vi sove litt ekstra ❤ Nå har vi sett på isbjørner på NRK i en time, sykt lærerikt og interessant synes jeg. Men nå er jeg snart fri for strøm siden batteriet er ødelagt, og jeg gidder ikke hente lader.. Så vi blogges senere :*:* Kisses, kos dere i dag og nyt siste fridag!!! Skole i morgen vet dere, ååh…… Og siden jeg har stresset med å skrive siden jeg har lite strøm kan det være skrivefeil, hehe sorry.

Skal legge ut bilder av oss senere, når vi har fått på oss sminke og sånt. But until then må dere nøye dere med gamle bilder. SORRYYY vet det er sykt dårlig av meg, jeg er en dårlig person… Tenker bare på meg selv..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg