Wants from nelly #2

Helt til jeg klarer å komme meg etter en utrolig tung dag og får skrevet ett ordentlig “hverdags” innlegg til dere – så får dere nøye dere med dette. Vet jo at dere eelsker å høre om dagene mine, og denne dagen er virkelig ikke noe dere vil gå glipp av. Kommer nok til å være ganske negativ i det kommende innlegget mitt, men pyttpytt. Er det ikke det jeg har en blogg til?

Var innom nelly i går og fant masse godsaker, ååh me wants! Så om noen av dere føler dere ekstremt gavmilde så tar jeg gjerne i mot gaver altsåå :) La ut ett “wants” innlegg i går også, det finner du HER

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER // 7. HER

// affiliateslenker

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg