Nå skal jeg slutte å blogge

God morgen, søte dere ❤ Har dere hatt en fin start på dagen?

Jeg for min del har hatt en helt jævlig morgen, og natt for den saks skyld. Sist jeg så på klokken var den litt over 4, og jeg frykter det tok enda en time etter det før jeg sovnet. Jeg er heelt i udur, og aner virkelig ikke hvordan jeg skal komme meg på rett kjør.. Klarte i alle fall å stå opp sånn at jeg rakk bussen, men fyyfaen som jeg stresset! Heldigvis har vi startet rolig og hatt besøk av forsvaret, lurer faktisk på om jeg har lyst til å gå inn i militæret haha.. Nå har vi “fritime”, eller er faktisk litt usikker på hva det er vi har, men så lenge det ikke er lærer her tar jeg det som en fritime! Jeg er overlykkelig, enda mer tid til å spille tetris ❤ ❤ 

Spurte læreren min hva jeg skulle ha som overskrift, “nå skal jeg slutte å blogge, det er teit”.. Vel, jaja. Skal ikke det altså, til dere som ble bekymret. Men takk for at dere ble redde ❤ ❤ Noe jeg VET dere ble, dere trenger ikke late som.

Gammelt bilde, wopsi dårlig blogger jeg er


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg