Hypokonder

Kom hjem fra jobb for en time siden…… That’s why jeg ikke har blogget, did you miss me?


Jeg klarte seriøst å tryne da jeg kom til skolen i dag, rett utenfor døra. Derfor har jeg hatt vondt i foten, ræva og armen i dag. I tillegg har jeg vondt i halsen, sår i munnen og TO HULL!! Var å tettet det ene i dag da. Haha, har gått rundt å vært lammet i hele venstre side av ansiktet i fem timer, sykt ubehagelig. Har også klart å bite meg til blods på leppa, siden jeg ikke har følt noe som helst. Har vondt over alt, livet mitt suger :( Haha, jeg høres ut som en hypokonder.. Skulle virkelig ønske jeg var det, og at jeg egentlig ikke hadde vondt noen plasser.

Meeen tror dette var nok negativitet, må jo holde meg positiv! Har faktisk ikke hatt hull siden jeg var 6 år, så før i dag visste jeg egentlig ikke hvordan det var å borre, så jeg tok sefffff bedøvelse. Alt jeg kunne få av det! Takler virkelig ikke å påføre meg selv unødvendig smerte, og en ting som er unødvendig smerte er å borre uten bedøvelse. (Det stiller seg egentlig på lik linje som å høre på Rebecca Black, det er også unødvendig smerte) Hvem gidder virkelig å utsette seg selv for det? Jeg hadde det jævlig til og med med bedøvelsen, hadde frysning helt ned i tærne… 

Nå er jeg sånn passe dø, skal se Cæsar på sumo og PLL, så skal vel legge meg om ikke så lenge. God natt søtinger! :-*


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg