Feel sorry for me

Det gjorde seg med fire timer på øyet, enda jeg skulle ønske at jeg kanskje følte meg liitt bedre når jeg våknet. Jaja, hodepinen er i alle fall sånn passelig borte! Så nå skal jeg kose meg med morgendagens episode av Cæsar og kanskje smøre meg inn med selvbruning. Egentlig frister det ikke å gjøre noe som helst nå når jeg ikke er i form :( Og jeg som hadde gleedet meg til å lage videoblogg for dere i dag mens jeg hadde bedøvelse i halve trynet.. Måtte jo avlyse tannlegetimen min siden jeg ble syk, så jeg har faktisk ikke gjort noe som helst i dag, annet enn å sove, sove og sove. Men er jo deilig det også da.

2 kommentarer
    1. God bedring søte du, men halloo! 😛 kordan får du de sirklan på bilde, æ visse av ei sia men æ har glemt det. så takke på forhånd <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg