Easy as that

Nå sitter jeg hos Charlotte etter å ha vært en tur i byen for å få kjøpt inn noen små nødvendigheter, nothing much siden jeg er nødt til å begynne å spare penger nå snart?? Det er en av mine dårlige sider, har jeg penger så bruker jeg dem. Easy as that

Hadde forresten verdens verste busstur fra skolen til byen, føltes ut som om den varte i en halvtime minst. I tillegg var jeg så trøtt at jeg presterte å sovne av hvert 5 sekund, og for hver fartsdump vi kjørte over var jeg så å si en halv meter over setet. Er det virkelig ikke meningen at man skal bremse når man kjører over en dump??? Føltes ut som om jeg fløy, mildt sakt.

Noen bilder fra min dag så laaaaaangt! Haha fant en kvittering i lommen, serr, har jeg kjøpt ett gatekjøkken til 139,-?? Morsomt.

Vi startet skoledagen med å overraske læreren vår som har bursdag i dag, wii! Frokost + kake er aldri feil måte å starte dagen på.

Møtte supersøte Mia i byen  Hun er egentlig en stor fan av meg, hun elsker og forguder meg. Rett etter bildet holdt vi på å bli påkjørt av en buss, heldig for Miamor at jeg var superhelt og reddet oss begge! Pjuh

6 kommentarer

Siste innlegg