Young love

Nå har jeg og Charlotte nettopp kommet hjem etter å ha kjørt Sophie til Ervika først. Er en lettelse å endelig få komme seg til senga! Vi har vært hos noen kompiser i kveld og bare koset oss og sett på film (haha i ca 10 minutt). Fikk tatt noen bilder før kameraet tok kveld, sykt trist at jeg glemte lader hjemme også :( Satser på at Sophie tar nok med bilder i morgen når vi skal til byen, eller bare at kameraet mitt på magisk vis får mer strøm i natt. Who knows, kanskje jeg er heldig? :)

Ingen bilder av meg i dag (vet, dere er skuffet, igjen) men håper Soph legger ut de superfine bildene vi tok med iPhonen hennes  (les ironien, de er sikkert superstygge)

Jeg tror dette er en trend igjen…

Tnåå, what can I say? Young love 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg