Sov godt

Ble sen kveld på meg i dag, men er i grunnen på denne tiden jeg legger meg hver kveld uansett. Må nemlig få med meg CSI, CSI Miami og Special Victims Unit hver kveld, og det starter ikke før midnatt.. Så dere kan jo tenke dere.

Gleder meg faktisk (litt) til skole i morgen, til tross for at jeg ikke føler meg helt i form enda. Satser på at jeg er sånn passe oppegående og i form når jeg våkner! Og ikke minst, håper at Emilie enda har kaffemaskinen på skolen! Haha. Skal også dra å ta blodprøve hos legen i morgen, kan ikke si at jeg er overentusiastisk over det akkurat. Men det må vel gjøres! Håper på at jeg enda har to stk lever som er i god behold.

Nei huff, må legge fra meg pcen nå, tung i hodet og øynene. Håper April og Cecilie ikke klager på skolen i morgen over at jeg aldri blogger, nå har de i alle fall noe å lese i morgen tidlig :-* Nå bør dere takke meg!!

Blir jo gammelt bilde av meg såklart, kan ikke risikere at dere får traumer og må gå til psykolog bare for at dere så meg sminkefri og fæl. Vet jo aldri om det er jeg som må betale for timene..  Har ikke råd til sånt.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg