Soaked in selftan

Når man er syk har man en god anledning til å ta i bruk selvbruning, har nemlig ikke tid ellers til å sitte i ro i flere timer for å tørke. Har på disse tre siste dagene merket fargeforskjellen, (nederste bildet er etter to lag med selvbruningen) og det får meg i sykt bedre humør! Bruker Dove sin selvbruning, som jeg tidligere har hatt veldig dårlig erfaring med, men merker nå at den ikke er så ille som jeg skulle ha det til.

I tillegg er det en overkommelig pris på den, og har ikke den værste lukten! Er utrolig lett å påføre, og jeg blir ikke flekkete i det hele tatt. Eneste minuset er at jeg aaner ikke hvordan jeg skal få litt farge på hendene uten å få de stygge skjoldene mellom fingrene… Tips anyoneee? Og hvilken selvbruning bruker du?


3 kommentarer
    1. bruk en foundation-svamp tell å påfør på finrgan/hendern. da slepp du hvite flekka eller brune streka mella fingran 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg