for fine negler

Har sett på nelly nå i to timer etter noe jeg kan kjøpe, og har fått lagt en del ting i handlekurven. Fant ikke så mye fint jeg kunne tenke meg, men det kommer vel også av at jeg ikke har penger.. Haha. Blir nødt til å spare fremover, så 1000kr av stipendet mitt skal jeg sette på sparekonto, om jeg virkelig vil ha iPhone får jeg bare starte å spare! Og det skal jeg nok klare :) Har ikke så mye annet å blogge om, så jeg fant noen heerlige neglelakker på nelly jeg kan dele med dere da! Tenker jeg tar det litt og litt fordi det var ganske mange, starter med noen rosa/lillafarger. Love them! I tillegg er de fleste superbillig, i alle fall de fra wet n’ wild. Virkelig verdt det :)

Any favorites? ♥

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

// affiliateslenker

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg