color them nails

Nå skal jeg starte med å redigere filmen, kan ta sin tid så har satt av ett par timer. Men skal gå å lage meg noe å spise før jeg setter i gang, kom jo nettopp hjem fra jobb og er driitsliten + sulten. Skal prøøve å få filmen ferdig i kveld, men da må jeg starte nå og virkelig jobbe med det. Noe jeg ikke kan love siden CSI starter snart.. Vel, blogges når jeg har tid :-* Inntil da kan dere se på enda flere herlige neglelakker jeg fant på nelly i går!

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER

// affiliateslenker

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg