tromsøtown

Nå har jeg nettopp kommet til Therese, etter en utrolig LANG (egentlig ikke) båttur var det sykt godt å sette seg ned i en nyoppredd seng med rosa sengesett ♥ Sitter å hører på at hun synger Super bass nå, virkelig ett talent hun har der! Senere blir det kosekveld med nachos og vin, vet ikke helt om vi skal ut, men det finner vi vel ut senere.

Båtturen var som sagt SYKT lang, tok jo bare tre timer, men føltes som en evighet. Har også fått meg tromskort hvor jeg reiser så mye jeg vil for 500kr i måneden, woop, blir mange Tromsøturer på meg fremover! Og ja, noen bilder fra turen. Var sammen med Victoria og Kasander, tror jeg hadde dødd om jeg satt alene hele veien.

Søteee ♥

Styggeste lyset de har på båten, INGEN av bildene ble bra..

Avhengighet

HAR FÅTT DEKSEL!! Haha, passer vel ikke helt.. Men måå bare ha det på, hahaha.

Nå skal jeg farge etterveksten til Therese, haha kan bli ganske spennende siden jeg aldri har gjort det før.. Gleder meg til å se resultatet!

4 kommentarer
    1. Når du farget etterveksten til Therese? brukte du begge fargepakkene på en gang? eller bare en om gangen? 😀

    2. Malin Westerlund: Brukte hårfargen i underhåret, der det ikke ville vises så godt om det ble gult, også tok jeg bleking i resten av håret, også tok jeg det som ble igjen av blekingen da og tok over der jeg hadde hatt hårfarge! men egentlig bruker hun bare bleking da, siden det ikke blir gult av det:) anbefaler virkelig ikke farge om du skal ha lysere ettervekst, har selv hatt blondt hår og brukte bare bleking da. MYE bedre!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg