wupsi

Hadde ett lite uhell i sted… Skulle gå å hente frytyrkokeren siden vi skulle lage chips og ett eller annet som jeg ikke husker hva heter.. Tok ut frytyrkokeren og klarte å helle en halv liter med frityrolje over hele høyredel av kroppen(…). Lukter frityr all over the place nå, sykt ekkelt. Føler at jeg bor på McDonalds.

Maten var god da, thessy er sykt flink kokk. Tror jeg skal sette på en film nå, noen tips? Ender vel opp med The Last Song uansett, tror jeg. Kjærlighetsfimer ♥ Makes me fall in love

Haha ja, lekte frisør i sted. Første gang jeg har farget (evt. bleket) hår!! Stolt. Trodde jeg kom til å fucke til alt, men gikk heldigvis heelt stråålende. Nå er det ikke ett eneste brunt hår igjen! Og jeg vurderer frisørfaget.

Enda mer stolt over resultatet, jeg er king.

Nå skal vi sove. (eller egentlig bare ladde opp til å være oppe i hele natt)

9 kommentarer

Siste innlegg