tidlig oppe

Kunne drept Therese i morges, vekte meg med å blitze meg til døde klokken 6.. Nå er jeg trett, gretten og lite grei å ha med å gjøre. Har nettopp sminket og fikset meg for bytur, må jo benytte sjansen mens jeg er i storbyen. (xDxD) Fikk også en herlig overraskelse da jeg sjekket saldo på kortet mitt, jeg har fått stipendet!! :) Derfor skal jeg belønne meg selv med noen nye klesplagg, og om jeg er virkelig heldig finner jeg noe å ha på meg i kveld også. Da skal vi til noen kompiser fra Harstad som bor her i Tromsø, blir koselig! Vinen og finskoene står allerede klar, krysser fingrene for at jeg finner noe å ha på meg.

Sjefen leter etter klær, wohooo

3 kommentarer
    1. du sminket deg skdfhwklaø fint, så det spessielt på bloggen til Therese, kan du vise hvordan du sminket deg?<3 ååå, det var fint!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg