siste dagen

Er veldig godt å våkne klokken halv 9 for å finne ut at vi hadde sovnet av før vi skulle dra på nash, med alle klærne på og i en sykt ubehagelig stilling.. Therese klarte å tryne på isen rett før hun skulle gå inn døra her hjemme i natt, haha, så det var nok ett arr i samlingen! Trodde jeg skulle le meg ihjel, så noe dumt ut må jeg si.

Er også deilig at vi skal dra ut å spise om ikke så lenge, drar hjem med båten i kveld i sånn 8-tiden så har liten tid igjen med Thessy nå :( Men er vel ikke så lenge til neste gang jeg kommer hit uansett :) Tok forresten sykt med bilder i går, heldigvis var ikke alle like bra, noe som gjorde sorteringen mye enklere. Legger ut de beste!

Stakkars Daniel! Var en idiot som slo han på byen, det er not cool. Og i alle fall ikke kult når han var dobbelt så gammel.

4 kommentarer
    1. Hu jenta som har svart bukse og sølv topp-singlet… langt brunt hår… den eneste som har fin naturlig hudfarge… vet ikke hva hun heter, men hu er nydelig!! Omg
      Den vakreste av alle jentene 🙂 Si d til henne!

    2. susanne: ble litt skuffet nå over at du ikke liker min naturlige hudfarge:( jeg som er blekest og mest “naturlig” av alle, haha. Men ja, Amanda er nydelig! Ingen tvil om det:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg