pizzahuset

Nå har jeg nettopp kommet til guttene hvor Sophie og de andre jentene bor, skal være her til vi skal ta båten tilbake til Harstad. Ååååh, nå skal vi se løvenes konge ❤ ❤ Barndomsminner! Får virkelig tårer i øynene når jeg hører åpningssangen. Skal prøve å følge med nå, må jo se hvordan den egentlig er før jeg ser den i 3D på kino snart :)

Var på pizzahuset med Therese før jeg dro, spiste pizza, chips og to glass brus. Ble faktisk billigere enn om jeg skulle spist det i Harstad! Overraskende. Også har jeg pizza igjen til båten, haha win win win. Men NÅ skal jeg følge med på filmen og kose meg med de andre ❤

Bilder fra pizzahuset, haha verken jeg eller Therese var fine nok for å bli tatt bilde av..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg