ødelagt kamera

Kom meg helskinnet fra Tromsø i går, og det var med tungt hjerte skoleuken startet igjen. Var slem pike og kom ikke før 4 time i dag, men ja. Kameraet mitt er forresten ødelagt… Heldigvis er det bare linsen da, eller rettere sakt autofokusen (om det kalles det?) som gjør at kameraet fokuserer av seg selv når jeg skal ta bilder. Så om jeg skal ta bilder så må jeg fokusere selv, noe som er sykt tungvindt.

Heldigvis har verdens beste Soph lovet meg den gamle linsen hennes ♥ Skal til henne i morgen etter skolen, så da får jeg den forhåpentligvis. Sykt flaks at hun kjøpte seg ny! Det er redningen min til jeg får kjøpt meg ny :) Skal også ut å spise i morgen med noen jenter for å feire at Mona blir 18 år, wii ♥

Tarjei ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg