åpen skole

Nå har vi åpen skole for alle 10ende klassinger i hele Harstad, sykt mye folk her.. Får nesten prestasjonsangst av å sitte her, midt i gangen, og blogge. Men jeg er heldig da, var mange som ville stille opp på bloggen! Det gjør meg lykkelig og glad i mitt hjerte ♥

Etter skolen skal jeg dra til Sophy og tilbringe litt kvalitetstid, må jo snakke om alt som skjedde i helgen. Det er jo det gossipgirls gjør xDxD I alle fall, får ny linse da, så da er livet mitt helt KOMPLETT! Bildene under har jeg tatt ved å fokusere manuelt, tungvindt, tungvindt.

 Verdens beste gamlelærer ♥

Lille Steffen ♥ Han er kjekk, og singel! 

Og Kris ville også på bloggen, hei Kriiiis! Han er kjekk, men dessverre ikke singel.

4 kommentarer
    1. Fine bilder
      Fin header har du laget den ?. Vil du lage header til meg bare skriv eposten din til meg og si hav du trenger å vite Hvis du ikke har laget den selv hadde det vært hyggelig om du sa hvem som hadde legd den Klem danian

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg