travel dag

Nå sitter jeg hos Soph, blir bare en kort oppdattering siden vi skal se på film nå (barnefilm ♥) og spise kinamat. Haha, skal jo på Egon senere for å feire Mona, og da skal jeg også spise.. Lurer virkelig på hvordan jeg skal få til det uten å spy. Jaja. Føler jeg har hatt en sykt travel dag, skal liksom få tid til så mye. Er vel sånn det blir i det voksne livet! Aldri fred og få, og alltid på farten.

Hadde jo den der moteoppvisningen, om det kan kalles for det, på skolen i dag. Var ikke så utrolig bra, ble litt skuffet.. Gikk alt for sakte og var litt lite action for min del, men var veldig morsomt å se hva de hadde fått til med å lage kjolene, hår og sminke. But still, var mye bedre i fjor!

Oppstilt bilde, tnåå søte gutter! Alle er single, hinthint alle 96er jenter.

Haha, fint..

Fine Michael ♥ Han er tatt. Av meg.

Dro en tur på jordbærpikene etter skolen med April mens jeg ventet på bussen. Drakk kakao ♥

Var også en tur på parfymelle i dag, kjøpte meg en godbit! Åååh er så glad :)  Viser dere senere.

I nuet

Skjønner virkelig ikke.. Soph skulle på liv og død ha ekstra ris og saus, er jo mat til en hel hær her nå, haha.

7 kommentarer

Siste innlegg