gårdagens innkjøp

Når jeg går ute uten votter.. Og lue.. Og kjeldress for den saks skyld, så kan jeg vel ikke akkurat klandre noen andre enn meg selv for at jeg fryser meg halvt ihjel når jeg går hjem fra jobb? Skulle ønske at kjeldress ble en trend, finnes ingenting bedre enn å gå i det ♥ Jeg skulle hatt en rosa, helst med glitter i. (haha ser det for meg)

Tenkte jeg skulle spille inn en sangvideo i kveld, eller i morgen. Er det noen som vil det? Vet jo at noen av dere vil, siden jeg har fått en del kommentarer på at jeg må, men hvilken sang kan jeg synge? Men dette er såklart bare hvis jeg får tilbakemeldinger, om ikke dropper jeg det. Også må jeg ladde kameraet mitt først da, ellers går det i alle fall ikke.

Også til overskriften, heeer er det jeg kjøpte på parfymelle i går!

Så syykt god parfyme! Var Soph som fikk meg til å like den, haha – hun sprayer seg selv med den hele tiden. Helst 20-30 ganger om dagen. Den er utrolig herlig! Fra Moods Of Norway.

Også kjøpte jeg verdens beste lim og ett par vipper. Vippelimet kan kjøpes HER på Nelly også da, om det ikke finnes hos dere. Vippene fant jeg ikke på Nelly..

5 kommentarer

Siste innlegg