god natt

Jeg har store planer om å legge meg tidlig, så nå skal jeg bare ta en runde med selvbruning så skal jeg finne senga! Men blir jo såklart en episode med CSI først, haha.. Tror det er en av mine største drømmer å få være med i en episode der, jeg elsker både NY og Miami, så klarer ikke helt å velge hvilken jeg helst ville vært i. Men hadde vært sykt kult å få møte Horatio, da :) 

Får vel bare fortsette å drømme, og heller satse på Hotel Cæsar! Som jeg forøvrig har meldt meg som statist i. Venter spent på en telefon hver dag! Det er jo min favorittserie, så det hadde så aldeles ikke vært feil å fått være med der :) Det er faktisk ett litt mer realistisk ønske. Hotel Cæsar in my ♥

Gammelt bilde. Fordi. Herlig, rosa kimono fra Baci Lingerie. Den er forresten på salg nå!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg