it’s friday again

Denne uken har faktisk gått litt fort! Husker jeg tenkte på tirsdag at det var en eevighet til helg.. Og nå når det endelig er fredag føles det bare ut som om det er noen dager siden jeg var i Tromsø, sykt. Jeg har ett lite stopp hjemme nå før jeg drar ned på jobb. Skal spise bolle og se noen episoder med Cæsar før jeg går ned. Har gått glipp av en hel del med episoder, men lykken er jo å få sett mange av dem samtidig :) 

Når jeg kommer hjem igjen skal jeg fortsette å rydde i klesskapet mitt, om jeg ikke drar ut med noen venninner da. Klarte faktisk å kaste 10(!!) plagg her om dagen, haha. Det er faktisk bra til å være meg, jeg hater å kaste ting og det ender som oftest opp med at jeg beholder alt når jeg rydder.. Får se om jeg klarer å være flink i dag også, må jo få plass til litt nye klær også da! Så det kommer jo èn positiv ting ut av å kaste gamle klær, eller klær jeg ikke bruker :)

Ha en fin kveld alle sammen :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg