new in – bamsegenser

Nå er jeg egentlig dødssliten etter jobb, så å stille opp på bilder var ikke det som fristet mest nå.. Menmen. Pliktene kaller vet dere xDxD (kødda) Men kjøpte meg i alle fall en kopi av disse “bamsegenserne” som alle kjøper. Tenkte på å kjøpe den i rosa, men fargen var stygg + at jeg har bestilt en lyserosa fra russ.no! Gleder meg iaf til den kommer, den er verdens fineste :)

Nå skal jeg gå i dusjen, smøre meg med selvbruning og etterpå finne hva jeg skal ha på meg i kveld i bursdagen til en kompis. Klær-død-helvete. Finner aldri noe å ha på meg, ender vel opp i en stygg bukse + hettegenser.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg