blir pen

Nå holder jeg på å fikse meg, skal snart dra avgårde til Kasander. Stoore gutten som blir 18 i morgen ♥ Må vel snart finne ut hvordan kjole jeg skal ha på meg, jeg og Amanda ble enig om kjole i kveld så da får jeg vel bare bestemme meg.. Fant ut at jeg ikke får plass til bh under den rosa kjolen jeg egentlig skulle ha, og det er nesten krise da :( Også må jeg vel kanskje få på meg klær ganske kjapt siden barnevakten til Malin og Sigurd kommer snart, og da er det vel lite passende å gå rundt i truse og kimono..? Fikk streng beskjed av Malin å få på meg klær n, haha.

Haha, that moment når lillebroren din sier “dadda, veste du at han Justin Bieber har parykk? vennan mine sa det til mæ og da bynte æ å hate han”.. Kan vel ikke si mer enn at jeg fikset opp i det, og nå elsker han Justin igjen ;)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg