den søndagsstemningen

Sto opp tidlig med søskene mine i 11 tiden, så jeg har vært våken en liten stund nå. Vi har stoorkoset oss! Laget frokost og ser nå på film nr 2. Jeg fikk virkelig ikke den forventede reaksjonen da jeg sa “ååh, nu ska vi se på Løvenes Konge!!”, de gjorde det heelt klart at de ikke likte(!?!) den filmen. Jeg skjønner ikke hvordan barn i dag tenker.. Jeg sa videre “det e den fineste filmen i heele verden” og da så bare lillesøsteren min dumt på meg, og svarte “nei? det e småspioner 4“.. Vel, filmsmak endres vel etter generasjonene, jeg er bare glad jeg har vokst opp med alle disse klassikerne ♥

Forresten, bildene fra i går kommer senere. Må bare få sett gjennom alt!

Søte jentene som passet på søskene mine etter at jeg dro, de var såå koselige :)


Jeg vant såklart filmvalget ♥

Er tydeligvis turntime i stua nå, haha.

Skulle ønske jeg var klar for bilder i dag…… :(

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg