lørdagsbilder

Nå har jeg gått igjennom bildene, og woow.. Sykt mange som ikke kunne legges ut, for å si det sånn! Haha. Hadde det i alle fall superkoselig, helt til jeg ble tom for vin.(..) Skal notere til en annen gang at to flasker ikke er nok, må i alle fall ha fire-fem om alle skal smake.

Har også funnet meg en hobby på søndager, kan jo tipse dere om det også. Gå på twitter også leser du alle de syke tweetsene til folk. Haha, jeg vil også gjøre noe sykt på en lørdag som jeg kan tweete om :( Føler livet mitt er kjedelig, og det kan jeg ikke tweete om.

Bursdagsgutten ♥

Haha så sykt typisk å fokusere på VINDUSKARMEN… 10 helt ubrukelige bilder. Jaja. Shit happens.

pent…….. og det eneste brukelige av 10 bilder, haha sier sitt

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg