personlig almanakk

Nå skal jeg se søndagsfilmen på TV3, er så kooselig ♥ Og spesielt når det er en kjærlighetsfilm. Har sett på tre disneyfilmer tidligere i dag før jeg avsluttet med Never Say Never. Haha, søndager… Har såå mye tid til å gjøre alt jeg ikke får gjort tidligere i uken, men ender alltid opp med å bare se på film eller sove. Men søndag er jo hviledag da, så jeg er unnskyldt.

Også har jeg gjort ferdig min personlige almanakk fra http://personligalmanakk.com som jeg har holdt på med i to uker, hva synes dere? Jeg klarte bare ikke å bestemme meg for ett bilde, så da ble det en hel kollasj.. Men synes det er litt koselig da! Med minner fra 2011 :)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg