knuse egg i panna-typen

Har vært deilig med en liten “bloggfri” i dag, derfor jeg ikke har blogget tidligere. Men nå er jeg heer! Hurra :) Kom hjem i 10-tiden etter å ha vært en tur i byen med Jeanette og shoppet litt, vi begge fikk lønning i dag så vi avtalte å dra til byen for å shoppe litt. Haha, rutinert altsååå. Klarte å få inn ett cafèbesøk + mat på Milano. Ble liitt skuffet over maten siden jeg er vandt med durum eller kebab, så er nok siste gang jeg spiser biff der. Sverger til kebab når det kommer til Milano! Fikk også tatt bilder, wohoo!

Nå sitter jeg å snakker med Soph i telefon, merkelig nok har vi alltid noe å snakke om, og går aldri tom for emner. Vi har (ikke overraskende) snakket i telefonen nå i 2 timer og 10 minutt, og det har faktisk ikke vært ett eneste stille sekund, haha.. Tror vi har en trang til å snakke med hverandre hele tiden, for om vi ikke er i lag, så snakker vi enten på chat, melding, skype eller telefon. Skulle nesten tro vi var forelsket i hverandre :S:S:S:S Er i alle fall masse merkelige ting som blir sagt, dere skulle nesten hørt hele samtalen! Tror dere hadde fått dere en god latter i alle fall. Overskriften kommer derfra, haha. Ganske intern! Var sånn “æ trur han e litt sånn knuse egg i panna-typen“, haha skulle ønske dere skjønte hva det var snakk om..

Kjøpte en 0,8 L med brus.. Fant ut at jeg hadde fint klart meg med en liten.. Haha, siste gang jeg kjøper brus når jeg er tørst, trodde virkelig jeg trengte det største glasset de hadde.

Barnemeny, haha.

Har shoppet litt på H&M.. Sier ikke mer enn at jeg ble over gjennomsnittet sjokka da jeg sto i kassa og så sluttsummen. Men fikk jo med meg en del nødvendigheter da! Bare synd jeg ikke fikk med meg noen klær hjem i dag :( Viser dere i morgen!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg