no kitchenbitch

Nå har jeg kommet meg hjem fra jobb og JEG skal lage meg noe å spise. Har gledet meg til middag i hele dag, og når jeg kommer hjem finner jeg ut at pappa ikke har laget til meg… Whaaat?! Og jeg som suger når det kommer til matlaging, tror jeg skal melde meg på kokkekurs. En gang. Når jeg gidder. Og har penger. Og interesse. Og vil det. Aldri altså, beklager på forhånd til min fremtidige kjæreste! Jeg blir nok ikke til å tilbringe stort med tid på kjøkkenet :(

Tror jeg skal ta fatt kameraet i dag og spille inn en eller annen videoblogg/sangvideo, føler meg nemlig ikke som ett dass til tross for at jeg ser ut som ett. Det gjør virkelig noe med selvfølelsen (selvtilliten..?) altså! Så vi blogges nok enda en gang i kveld før jeg tar kveld, that’s a promise :-* Avslutter innlegget med iPhonebilder fra i går, klarte å lure til meg Lisbeth’s så da ble det litt bilder. Bilde av Lisbeth når hun spiser knekkebrød med blåbær, bilde av Emilie når hun drar opp toppen. Bilder av meg ♥ ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg