råning

Hei! Har blitt dårlig med blogging i dag, noe som jeg beklager. Har bare ikke helt vært i blogghumør. Blir nok dårlig med blogging i morgen også, så får heller gjøre det godt igjen med noen innlegg i helgen ♥ Var på Gründer sammen med Soph og Lotte i dag etter skolen og spiste middag + dessert, og jeg har bestemt at fra nå av er det stopp på å kjøpe mat, er ikke bra for økonomien min :( Skal heller begynne å spare masse penger så jeg får råd til lappen+bil når jeg blir 18, det hadde vært noe, det.

Nå har jeg nettopp kommet hjem etter å ha kjørt Soph hjem, vi har vært å kjørt tur med en kompis (+kompis 2) som nettopp har fått lappen, wii :) Nå er det ett par episoder med Hotel Cæsar før jeg legger meg, kanskje jeg får sett en episode av CSI også om jeg er heldig.

bilde fra mandag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg