i slekt med mr.lee

Nå sitter jeg på skolen og tar livet heelt med ro. Har endelig(!!) fått tilbake skolepcen min, og etter å ha vært fri for pc på skolen i en hel dag skjønner jeg ikke hvordan jeg klarte 10 år med grunnskole uten skolepc.. Hovedpoenget med dette var at jeg har savnet pcen min og er overlykkelig for å ha fått den tilbake. Men hva skal jeg med pc når tetris på facebook ikke funker..? “Down for maintenance” what the fuck is up with that

Skal til legen klokken 1 også har jeg jobb 4-8, så vet ikke helt når jeg skal få tid til å blogge senere. Men satser på at jeg ikke har så sinnsykt mye å gjøre i kveld, da skal jeg nok få til ett innlegg. Noe dere vil jeg skal blogge om? Blir i alle fall ikke noe om selvbruning da jeg ikke har prøvd den ut enda, og heller ikke diplineren.

Søte Emilie som lånte meg kamera :-*

Chinagirl from Chinatown. Visste dere at hun faktisk er i slekt med Mr.Lee? Haha, takket være det har vi årsforbruk av nudler i klassen!! Gjelder å ha de rette kontaktene vet dere ;)

5 kommentarer

Siste innlegg