til tørk

Hei!

Etter en lang dag med skole, legebesøk og jobb var det deilig å komme hjem for å ta en andre omgang med selvbruningen. Har startet å bruke Lorèal sin, smurte meg en gang tidligere i dag og en gang nå, og jeg kan allerede se resultater! I tillegg lukter den overhode ikke som vanlig selvbruning, og det er bare ett stort pluss :) Tror nok at jeg kan anbefale denne om en uke eller to, med mindre jeg blir oransj (orange?) da.. We’ll see

Nå er det tid for Cæsar (haha serr, tror jeg kan slutte å si det nå.. sjokk lizm), middag også ja, jeg må jo tørke..

Kjøpte verdens beste lipsyl på apoteket!! Finnes ikke bedre om tørre lepper, mmm

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg