kjapt innlegg

Er en liten tur hjemme før jeg drar ned på jobb, ble jobbhelg på meg denne helgen også – men da blir det bare mer penger! Og det kan komme utrolig godt med nå som jeg blir 18 snart :) I alle fall, etter jobb kommer Soph og mammaen for å hente meg på jobb, så drar vi en liten snartur til meg. Bra å catche litt up innimellom! Har jo bare blitt telefonsamtaler på oss i det siste, haha.

Nå skal jeg sminke meg litt og stikk ned på jobb! Ser ut som ett dass :( Og det tar seg ikke særlig godt ut når jeg skal stå i en butikk i fire timer.. Gleder meg bare til å komme hjem i kveld, tappe i badekaret og ta ansiktsmaske ♥ Føler meg fort mye bedre da! Soph får bare ha litt tålmodighet, haha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg