evig stress

Etter seks timer på jobb kan jeg mildt sakt si at jeg er sliten.. Har aldri vært værre å stå opp tidlig før, haha. Var til og med værre å stå opp klokken 9 i dag, i forhold til klokken 7 på en skoledag. Skjønner ikke hvorfor.. Nå skal jeg kanskje ta meg en powernap før jeg går i dusjen og smører meg enda en gang med selvbruning. Skal ut en tur senere, satser på at det blir en suuper kveld (hahah skreiv faktisk kval først??) / natt! :) Får vel finne frem klær ++ snart.. Lørdager er ett evig stress.

Også lurte jeg på om dere kunne gjøre meg en tjeneste – en venninne av meg har meldt seg på fotokonkurranse, og hun er så syykt flink! Så om dere hadde orket å ta dere to sekunder og stemme på henne så hadde både jeg og hun blitt utrolig glad! :-* Stem HER!

Bilde fra i går, Soph ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg