hater søndager

Jeg har aldri vært en stor fan av søndager, er bare èn positiv ting med søndager: jeg kan sove leeeeenge. I morgen er det skole og vi skal ha tverrfaglig (prøve?)eksamenforberedelser og fremføring på onsdag. Jeg liker ikke eksamen.. Gruer meeg. Men en liten trøst er jo at vi får fri i morgen og på tirsdag (håper jeg) til å forberede oss. Sove leenge på tirsdag ♥

Skal finne frem klær nå og sminke meg før jeg blir hentet av en kompis, skal dra til Soph for å ha litt kvalitetstid. I really need it! Skal bli godt å få snakket med henne irl for en gangs skyld, her går det jo for det meste over telefon haha… Vi har begge en haaug med problemer (egentlig kan det ikke kalles problemer), så dere kan jo tenke dere hvordan det høres ut når vi skal diskutere. Den ene starter, og den andre svarer med sitt problem, haha. Overhode ikke noe hjelpe å få fra noen av oss!

Denne var faktisk sykt bra! Prøvde den for første gang i dag, og tror aldri jeg kommer til å bruke en annen eyeliner :)

Haha, dagens outfit. Det er type -15 grader her nå, så da har jeg ikke andre valg enn ullgenser..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg