krysser fingrene

Å sitte på Nelly for meg er farlig, finner alltid så mye fint som jeg har lyst på.. Meldte meg jo på den konkurransen de hadde for en stund siden, som trekkes i morgen. Man kunne vinne en ny garderobe til en verdi av 30.000, shit as! Haha jeg er så sykt positiv og tror selvfølgelig at jeg har sjansen til å vinne, noe jeg vet aldri kommer til å skje.. Men om jeg gjør det, herreguud så herlig det hadde vært!!!! :) :) Er bare å holde håpet oppe, man vet jo aldri. Da venter det èn goose, to svea jakker, masse sko, kjoler og topper. Livet da altså ♥

Jeg bruker å ha forskjellige dager hvor jeg en dag ser på topper, så kjoler, så sko osv. I dag var det tid for å sikle litt etter kjoler, og da fant jeg tre svarte skjønnheter som jeg gjerne kunne hatt i klesskapet. Give me endless med penger, liksom.

1. HER // 2. HER // 3. HER

// affiliateslenker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg