prøveeksamen, hjelp!?

Jeg sitter for øyeblikket fordypet i alle mine programfagbøker, kom opp i prøveeksamen i dag så det er ikke akkurat god stemning i stua. Eller jo, faktisk ♥ Har tent masse lys og sitter bare å koser meg :) Venter på at Soph skal komme, og jeg vet ikke helt hvorfor, men føles litt som om vi er kjærester så mye som vi er sammen, haha! Er bare godt ♥ Elsker å tilbringe tid med verdens beste.

Når vi snakker om prøveeksamen. Gruppen min skal starte vår egen bedrift, selvfølgelig ikke bokstavelig talt, som dere sikkert skjønner. Vi skal ta utgangspunkt i hvordan starbucks har det (haha enda jeg ikke har vært der) og sette opp forskjellige ting som er nødvendige i en bedrift. Kapitalbehov, konkurransemidler, markedsføring, økonomi, regnskap, sikkerhetstiltak og alt det der. Ikke enkelt med andre ord! Eller jo er vel i grunnen det siden vi har fordelt det ganske greit mellom oss på gruppa.

Så jeg bare lurer på, er det noen av dere som kan tenke dere noen sikkerhetstiltak vi kan bruke i vår cafè? Hadde blitt så sykt takknemlig om dere hadde noen idèer! Trenger ikke bare være sikkerhetstiltak, kan godt være generelle tips til hva vi kan gjøre med cafèen vår! :)


6 kommentarer
    1. Hvorfor er du så sykt feit? det er fordel å trene enn å sitte på sofaen og spise godteri! ikke for å være slem men du ligner på en GRIS hahah for latterkrampe hver gang jeg er på bloggen din….get a life bitch

    2. Disse bildene av deg var utrolig pene, du er en nydelig jente! 🙂 Stråler skjønnhet ut av deg bare ved å se et bilde av deg 🙂
      Ha en herlig kveld videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg