kos på klasserommet

Typisk at jeg alltid skal klare å bli syk hele tiden.. :( Eier virkelig ikke immunforsvar, så nå er jeg tett overalt og klarer så vidt å puste. Livet ♥ Skal ta meg ett skikkelig filmmarathon når jeg kommer hjem, lage meg kakao med krem og boller. Mmm ♥ 

Men until then må jeg konsentrere meg om de siste forberedelsene til prøveeksamen, djiiizzzz…. Er egentlig superenkelt, trenger bare å komme i gang og i tillegg er det sykt vanskelig å få laget sånne bokser hvor det skal stå ting, innvilket.. Vi skal kose oss litt på klasserommet nå med iste, godteri og andre nødvendige ting for å overleve, wohoo! Herregud jeg har lite inspirasjon til alt i dag..

Hahahaha Martine var ikke klar for bloggen.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg