babymagen

Endelig er alt av prøveeksamen unnagjort og jeg kan sitte igjen med den herlige følelsen av at alt har gått såå bra! Haha, ja hadde det bare vært slik da. Føler virkelig ikke at dette gikk bra, og jeg gruer meg rett og slett til å få en karakter i morgen. Men slik vi alle i klassen forsto det skal ikke denne karakteren telle noe som helst på karakterarket, så egentlig gjør det ingenting for meg om jeg får en dårlig karakter. Får heller jobbe mer når eksamen kommer :)

Vi blogges nok senere i kveld når jeg er ferdig på jobb:-* Tror jeg skal ta meg en tur til min gravide venninne snart, wii ikke lenge til hun har termin!! :) Magebildet nederst tok jeg av henne for 3-4 måneder siden, ååh babymagen ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg