langhelg

I dag har jeg gått rundt med ètt markert øyebryn, kan tenke meg at det har sett dumt ut.. Startet nemlig med å tegne dem, men så måtte jeg nappe litt og da stoppet læreren min meg og jeg glemte det helt av. Har heller ikke hatt på meg annet enn pudder, så ja, jeg har vært nydelig i dag ♥ Herregud, klarer faktisk ikke å bli flau over det heller.. Vet ikke helt hva som er flauest av det og at jeg går rundt med ett helt sykt selvbruningsmønster på begge hendene mine.. Får det heller ikke bort!! :( Loreal sin selvbruning var sykt bra, men når det kommer til å fjerne den igjen så ble det litt værre med det. Noen tips? Ser ut som en dalmatiner jo :( DET er flaut….

Nå skal jeg gå en tur i dusjen før jeg får noen til å kjøre meg til Marte! Har ikke vært sammen med henne på eevigheter så det skal bli koselig. Skal stoppe og kjøpe inn litt godteri og brus også, har jo fri i morgen så det må feires :) Er det sånn i hele landet eller? God langhelg :-*

Hater å bruke gamle bilder, men i dag er det nødvendig. Tar heller litt bilder hos Marte senere :-*

3 kommentarer
    1. Vilde blogger om mote og livet: Er mest på hendene jeg trenger å få fjernet så.. Takk for tipset! Tror jeg skal prøve det 😀 Og sitron kan jeg jo også prøve!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg