det vanlige

Nå sitter jeg alene hjemme etter at Soph og Lisa dro, trasig :( Ble ingen film siden Lisa brånektet, så vi har bare spist taco og snakket sykt mye gossip. As always ♥ Gossip er obligatorisk uansett hvem man er sammen med, eller tar jeg helt feil..? Haha da jeg og Soph var på butikken for å handle inn kan jeg tenke meg vi så ut som to andre idioter på handletur, “kan man bruke isbergsalat i taco? æ trur ikke det e det man ska bruke..”

Nå skal jeg se Cæsar, Pretty Little Liars og Gossip Girl før jeg skal legge meg tidlig for once. Jobb + skole i morgen = død. Og lang dag da, hater lang dag.. Men tirsdager bruker å gå generelt fort da, så skal nok klare meg! Også drar jeg til Martine i morgen kveld og har sleepover, ååh slike barneminner som vekkes når jeg sier sleepover ♥ Føler meg 6 år igjen.

Verdens beste Soph ♥ Er så glad jeg har henne! Håper alle har en slik venn, en som du kan fortelle alt og være 100% deg selv med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg