dette suger

Jeg er på skolen og har økonomi nå, gidder ikke engang starte med å fortelle hvor sykt frustrerende energi det er i klasserommet nå, haha. Jeg hater økonomi og jeg er 99% sikker på at jeg aldri kommer til å ha bruk for det i arbeidslivet, men såklart vet jeg jo aldri. Tror uansett ikke det er håp for meg, jeg lærer nemlig like tregt som en fisk – og fisk mister hukommelsen hver gang den blunker, enough said. Men jeg har ett lite mål om å være supergod i regnskap når året er over, så jeg får se! Kanskje jeg klarer det :) Har økonomi resten av dagen, så det skal ikke stå på at jeg ikke har nok tid.. Eneste kjipe er at Nelly, Gina og H&M skriker til meg og jeg er sykt dårlig til å motstå fristelser.. Hei Nelly, RIP økonomi (min egen økonomi, that is)

Haha, en dag jeg hadde det morsomt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg