luksusmat

Noe som irriterer meg noe SYKT er når jeg skal ta bussen hjem (fuck bussen, lappen snart) og det er stappfult. Folk SER at det er ledige seter helt bak, men velger fremdeles å stå i bussen, noe som gjør at det er supervanskelig å komme seg ut av bussen for oss som faktisk har fått sitteplass. Må kave meg gjennom 5 meter med drit og det tar dobbelt så lang tid før jeg kommer meg til døra, da er jeg superforbanna og banner for meg selv hele veien hjem og i èn time er dagen min ødelagt. Dagens irritasjonsutbrudd…

Nå har jeg besøk av Soph og Charlotte, de kom til meg etter skolen med sjokolade og jordbær og da kunne jeg selvfølgelig ikke gjøre annet enn å slippe dem inn! Haha :) Så vi har koset oss med det nå før jeg skal gå ned på jobb senere, er ganske sliten og dårlig så lurer på hvordan det skal gå i fire timer.. Får satse på at jeg blir bedre til da!

3 kommentarer
    1. Heisann!
      Hvordan går det?
      Lenge siden jeg har fulgt med på bloggen din nå..
      Forresten, jeg fant en konkurranse du må bli med i! gå til min blogg/url 🙂 Du kan vinne en I pad2 😀

    2. Skjer med å legge ut så mange bilder av Sophie? Måtte sjekke en ekstra gang for å se hvem sin blogg jeg egentlig leste. Haha. Du som er den nydeligste jeg har sett av alle bloggere, burde legge ut flere bilder av deg selv 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg